En bra helg som slutade värdelöst

Har som vart fullt upp, men vet egentligen inte vad jag ha gjort. Dagarna, veckan,helgen bara försvann. Har iaf varit en trevlig helg med 3-års kalas, grillning på sjön,mello med tacobuffe och besök från våra nära och kära hela Söndagen. 

I lördags så vaknade jag med sån värk i kroppen, tänkte nu åker jag också dit som många andra. I Söndagskväll kom febern och jag är hemma idag. Sååå värdelöst! Men kanske inte så konstigt med några veckor med förkylda kunder. Förra veckan var nog värst, tror jag kunde räka på min ena hand de som inte var sjuka på något sätt. Dagisfröknar som stank magsjukespya,barn som nös en rakt upp i ansiktet och i övrigt hostiga och snörvlande folk.


Kommentarer
Postat av: Helena

Men stackars dej :( Krya på dej!!

2012-02-20 @ 17:28:25
Postat av: Syster yster

Usch då! Då var det därför du hettade och frös på em! Hoppas att du blir frisk fort, systra mi. Friskkramar

2012-02-20 @ 18:40:17
Postat av: Pernilla

Visst slog det till fort? Jag fattade ingenting, var som frisk hela fredagen. När barnen lagt sig, och jag satt och pratade med er, då kom hostan, hade fasen ingen hosta innan det. Plopp. Bara sådär. 40 grader. Blev samma för Arvid på bara någon timme på lördag så satt det där, 40 grader.



Hoppas du blir frisk fort, tyvärr verkar det lite långdraget, idag är första dagen utan feber för oss. Men hoppas det går fort i alla fall.

2012-02-21 @ 08:05:04
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0