Honungsrosen står nu i blom!


En tripp

Nu när golvet är inne passade vi på att åka bort några dar. Själv åkte jag till syster till deras stuga utanför N-ling. Sedan blev det en tripp till en barndomskompis stuga i Norrfors där vi blev bjudna på god mat,många skratt och kortspel in på småtimmarna. Hundarna fick sig en simtur och lekte dom tusan!


Tårtkalas!

I helgen har vi haft fullt upp med att fira, en massa! I Lördags var det 1-års kalas=tårta och 33-års kalas=tårta. Söndag dop=många tårtor och 22-års kalas=tårta! Å ni som tror att jag bara ätit tårta hela helgen har alldeles rätt!


Goolv!

Vi har golv! Vi har som fått ett golv nu! Fantastiskt! Å nöjda som tusan är vi också!


Träning

I morse var vi uppe med tuppen för de skulle komma och spackla golvet. Själv tog jag mig i kragen och drog på mig joggingskorna. Sedan körde jag och Amos ett pass apportering. La ut några sök och tränade dirigeringar,Amos jobbade på bra! Det är så roligt när man ser att han verkligen försöker göra sitt bästa för att lyckas.


Första semesterdan åkte vi till stugan i Nordmaling och grattade min käre Mormor. Vi fick till och med se solen!


Semesteeer!!

Nu lämnar jag saxarna,påsarna under ögonen,trötta axlar och jobbtankarna för fantastiska 4veckors semester!!


Första skörden!


Ett stenkast

Vi har nu även blivit med båt,är ju nästan kriminellt att inte ha en när man har ett stenkast till sjön. Detta är från premiärturen!


Bruden

I Söndags var det dags för jobb igen,en kund till mig skulle gifta sig och det är alltid lika roligt att få vara delaktig på deras stora dag! Hon valde en enkel frisyr med lagda lockar med ett litet spänne. Enklast är ju snyggast.


Mellan varven

Golvet är så gott som redo nu för mattläggning i veckan,det blir som en liten överraskning samtidigt! Eftersom jag nu har nedräkning inför semester så känns det såå bra att den förhoppningsvis blir färdig innan. Annars försöker jag njuta av sommarn mellan varven...


RSS 2.0