Hembakat till jul

Jag blir alltid lika glad av den här!



Vill ha jul nu!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka fina bilder och visst känns det mysigt med advent och jul.....

2011-10-25 @ 20:53:12
Postat av: Ylva

Förstår du hur många gossiga tidningar folk får hem nu för tiden?! ALLT handlar om jul! Pyssel, bak, mat, rubbet! Förra veckan ville jag äta upp ett omslag för att det såg så gott ut.. Myyyys med juuul! :D

2011-10-26 @ 21:03:38
URL: http://systerysterylva.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Hoppas att du lyckas bättre med julbaket än vad jag gjorde med pannacottan! Hade inte riktigt kläm på att den skulle bli så stel när jag väl hällde dit den...Även om det inte blev så vacker så ser den väldigt smarrig ut :P Vilken fin stol du gjort också!

2011-10-27 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0