Veckan som varit

Den här veckan har bara flygit i väg, har bestämt mig för att trappen ska bli klar i helgen. Bra va! Orkar inte hålla på med den en dag till sen! Har nyss målat det första varvet med lackfärgen, så nu är det bara ett varv kvar.. Sedan ska bara listerna dit på golvet uppe, så vi ser äntligen ett slut på allt vad trapp heter.

Igår var det sista gången på kursen som jag går, vi höll till på Arac och lärde oss om ljussättning både inne och ute. Var väldigt intressant och vad mycket man inte vet om ljus egentligen!

A var på hundträning med Amos igår, den har äntligen kört igång nu som jag har väntat! De blev indelade i 2grupper, en nybörjargrupp och en fortsättningsgrupp. Vi hamnade i den andra gruppen och självklart blev tiden ändrad till Måndagar 19.30 ist. Jag jobbar till 19 och A har heliga bandyn då..så det går ju inte alls bra heller!

I helgen så blir det då sista rycket med trappen (hoppas jag iaf). Sen så hoppas jag också på finväder så vi får en anledning att vara ute iställlet. Å på Söndag blir det finbesök av Fam. Holmgren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0