Vårfint var ordet.

I dag hade jag min kortdag till 3, klippte mor efter jobbet och hon kom med en trevlig överraskning! Fin fina gardiner till vardagsrummet, har letat länge men inte hittat några som jag gillar.





Sedan fick jag äntligen göra om mina naglar. Sist var första gången så jag gjorde dom väldigt naturliga med en ljus manikyr längst ut. Men nu skulle hon "poppa till mig lite" sa hon och slog på stort och gjorde pastellgröna med lite glitter och en liten diamant på varje finger. Vår fint var ordet.


 

Det är ju inte fel att få göra naglar gratis på arbetstid...


Sedan var det superfart till UH och käka middag med Emma, innan det var dags för kurs. Å vet ni, idag så sliiipade jag! Sedan hann jag som tur var grunda stolen med, så nu ser den ut på detta vis.






Nu har jag äntligen packat klart inför imorrn, har säkert glömt hälften...Åker direkt till Ume efter jobbet, sedan drar vi iväg på fredag morgon!


Kommentarer
Postat av: Helena

Fina gardiner, naglar och gungstol! Du har ju inte så mycket kvar på stolen nu :) Jag la upp gardinerna som mamma hittade till mig igår, det blev ljust och fint. Har inte riktigt vant mig vid att det är så vitt i köket...en somrig känsla =)

2011-03-21 @ 17:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0