Reuterdahls rekommenderas!

I dag slutade jag som vanligt lite tidigare, passade på att ta en fika på Reuterdahls med mina numera gamla kollegor Sanna och Marika. Känns så knäppt att man inte ska jobba ilag mera, känns mest som om de vore på semester och snart ska komma tillbaka igen. Men dom har mycket spännande på gång och jag håller verkligen tummarna!

Reuterdahls kan jag för övrigt starkt rekommendera, älskar att fika där! Man gossar ner sig nån stans i en gammal fotölj eller soffa, har svårt att välja mellan alla goda hembakta småkakor och vilken udda kaffekopp man ska ta. 

 




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, åt jämt lunchsallad där när jag jobbade :) mycket gott och mycket sallad och gott bröd.

2011-03-31 @ 08:19:24
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0