Jag struntar iet!

Dagen har bara sprungit förbi, konstigt de där. Kanske för att jag slutade 5 ist 7 också,mycket skönt vill jag lova. Idag har jag haft massage på jobbet, braiga Karin kommer till oss och masserar en gång i månaden. Man tycker inte att man har så ont förens hon sätter igång och knådar. Så nödvändigt är det tydligen iaf :)







Egentligen är denna vecka fullspeckad, men jag tror jag struntar iet! Ikväll skulle vi till Sollefteå på en föreläsning om hur man jagar in jakthundar, vi kom på detta lite för sent...I morgonkväll så är det produktgenomgång för Wellas nya serie, har rätt så bra koll känner jag så orkar inte stanna kvar så sent efter jobbet. På Onsdag är det kurs, men den får jag ju inte missa! Sen hoppas jag kunna göra om mina naglar hos nagelflickan men hon har fått ryggskott så får se hur det blir med den saken. På torsdagkväll åker jag och Emma S till Ume för att hälsa på Emma nr2 för att sedan flyga ner till Linköping på fredag för att hälsa på Jenny över helgen! Längtar en massa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0