Guld värda!

Dagarna bara rullar på känns det som, har så mycket att fixa och dona med nu. Det är riktigt roligt det mesta och då går det ju bättre, alltid lättare att packa upp också.

Vi har varit riktigt bortskämda med alla inflyttningspresenter, mat, hjälp med upppackning,städning i Fanbyn och jag vet inte allt. Tusen tack alla som hjälpt till, ni är guld värda!

Nu har jag en hel hög med blommor också att pyssla med, ska göra mitt bästa för att få de att överleva...



Måste också få visa denna skönhet som vi fick av "lilla grannen" Äntligen har jag en kökssoffa!









Kommentarer
Postat av: LIlla Grannen

Hoppas ni får många sköna latar timmar på sofflocket:

2011-07-21 @ 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0