Kursen

Har mitt upp i allt har jag börjat en hundkurs också man vill ju passa på när det är någon här på byn vilket inte händer allt för ofta. Min bättre hälft gick med Aco i höstas och nu är det en fortsättningskurs men går den med Amos istället. Det var andra gången idag och Amos var med mig jättebra hela tiden, hade fin kontakt. Var nått år sedan vi gick en kurs men man märker såna här gånger hur mycket han har mognat. Han kan tillochmed lägga sig ner av sig själv och slappna av, detta med att slappna av och känna lugnet är ju i vanliga fall inte hans starkaste sida. Så få se vad kursen leder till. 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Woow!! Jisses vad stor Aco har blivit! Värsta stora älghunden.. :-) Amos ser ju ut som en liten plutt bredvid honom! Kramar

2013-03-22 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0