Stockholmshelgen!

I fredags satte jag mig på bussen till Sthlm för att hälsa på min barndomskompis som har flyttat dit. Är mycket nöjd över att jag lyckades hitta rätt pendeltåg i folkvimlet utan några större problem. Fantastiskt bra lokalsinne som man har...Vi har ätit,surrat,fikat,surrat,druckit vine,pratat skit,shoppat,surrat,dansat till fötterna fick sig ett par rejäla vattenblåsor,träffat folk,surrat,försökt få upp en vinflaska med våld,gosat med hund och häst och skrattat till magmusklerna värkte! Jaa det har varit en mycket rolig helg med andra ord! Som tur är så flög jag hem på Söndan efter 4h sömn men eftersom det var några timmar kvar tills tåget skulle gå till stan så hann jag även säga hej till syster en sväng. Även om den här helgen har gått sjukt snabbt så känns det som jag har hunnit med en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0