Framtidens utveckling!

Ringde till Telia för ett tag sen och klagade på vår teckning i huset som är totalt värdelös! Måste stå vid väl utvalda fönster för att kunna prata och har man tur så bryts samtalet endast en gång! När jag ändå var i klagartagen så passade jag på och nämna vårt kära internet också. Tar en hel evighet att ta sig in och en halv att surfa runt. Vilket har gjort att vi typ endast betalar räkningarna på den. Är mycket less på detta även om jag inte spenderar särskilt mycket tid vid datorn. Åter till fån teckningen då jag ringer dit och ska klaga så pratar jag med en kvinna som påstod att eftersom inte jag står på deras papper utan min sambo så är det bara han som kan ringa in och klaga! Va?! Dåligt! Hon ber mig även ringa och förbereda min sambo för hennes samtal eftersom hon tyckte att de blev så pinsamt annars! Va igen?! Summan av allt blev att vi fick hemskickat ett mobilt bredband (gratis) som skulle kopplas upp/användas på 4G nätet eftersom 3G var så överbelastat,vi får in 2G,Ibland! Å till mobiltäckningen rekommenderade hon att vi skulle skaffa en gammal telefon för dom har bättre teckning! Haha de är framtiden de!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mäh! Vilket kås. Jag ringer till Telia hela tiden och ändrar grejer på tv:n, säger upp den nu senast, byter avtal på bredbandet och så vidare... Och det står på Olle?

Ni måste ha fått tag på en riktigt inkompetent typ, och det är ju typiskt. Ni får ringa igen. Ibland kommer man faktiskt till riktigt tekniska personer som faktiskt kan fixa eller åtminstone förklara varför det inte går att fixa.

2012-12-18 @ 08:11:50
URL: http://wwww.pernilla.jonsson.bz
Postat av: Syster yster

Nej, va störigt!! Nog måste man ju få ringa och klaga!

2012-12-18 @ 18:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0