Tjeck!

Fredag.
Middag hos "lilla grannen" lyx. Helst när man känner att spisbröd hade duge bra. (Älgjakt)
Går och lägger mig tidigt.

Lördag.
Vaknar utvilad. 
Högvatten, båten och alla bryggor på vift.
Städar hela huset.
Handlar 4krukor och 3blommor, så nu har jag ännu fler att ta dö på...
Beställer tapeter till hallen, måste passa på nu när de har 20%
Handlar till kvällens middag, hittar även fina ljung.
Gör höst på bron med ljung och torkat lin.
Möblerar om i fönsterna med alla blommorna.
Åker till Mellansel på kiosken och hittar (äntligen) gröna gardiner och lite små tjafs.
Gör mig iordning och åker till Emma och träffar tjejerna, äter middag och en massa annat gott.
Piffar oss och åker in till staden och dansar.
Minimål på Max,bra grejjer!

Söndag.
Kommer inte in i garaget.
Frustrerad.
Målar på byrån.
Gör en stor söndagsgryta som tar 100år...
Bakar 2 filmjölkslimpor.
Äter ostkrokar med gaffel...?
Eldar i vespisen.













Kommentarer
Postat av: Syster yster

Vilken helg, snacka om att du varit effektiv! Snyggt blev det me =) Jag har gjort första praktikdagen på Infektion idag, känner mig mosig i huvudet som man bör...

2011-09-12 @ 18:30:41
Postat av: Svärmor

Du e en rekten mys tjering....Kram

2011-09-15 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0