Stup iet!

Nu har det dagit igång på riktigt på jobbet, skolavslutningar, få det att stämma in med klippningen till semestern och allt som ska planeras inför balen. Är helt stört nu och fånen ringer stup iet! Men det är som det ska vara samtidigt, man får försöka andas mellan varven. Så det ska bli mer än skönt med en längre helg, även om jag måste jobba fredag.

När jag kom hem från jobbet idag så var jag heelt slut på,ville bara krypa upp i soffan och inte röra mig ur fläcken på hela kvällen. Men tur att jag har min A, som drog (bokstavligt talat) med mig på gymmet och det blev ett arm och mag pass idag. Så just nu känner jag mig mer än nöjd!

Denna goda smoothie är perfekt efter träning.

 

Du blandar bara ihop 2dl turkisk yoghurt, 1/2 banan, 1dl frysta bär, 1msk linfrön.
Toppa med lite nötter.


Kommentarer
Postat av: Helena

Det var verkligen duktigt! Bra med en sambo som drar :) Vi har närmare 30 grader varmt och riktigt kvavt, är ett åskvädre påväg in i kväll...Kollade in Navy Pier idag men var inte så mycket shopping där som vi trodde, mest souvenirbutiker. Har latat oss på hotellet nu ett tag för att vila våra fötter, man får lätt blåsor av att gå några timmar i sträck! Hoppas att vi snart tränat upp gåandet igen :) Ha det super! Kram syrran

2011-05-31 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0