Hundträningsdags

I dag kunde jag komma ifrån jobbet lite tidigare, vad ju väldigt passande eftersom hundträningen skulle börja ikväll. Sen fick jag reda på att den började en timma tidigare än planerat, så kom ganska sent. Men som tur var så fick våran grupp fortsätta en liten stund efteråt. Amos var ganska duktig idag faktiskt, lite svårt att koncentrera sig i början men sen gick det riktigt bra. Jag hoppas bara att vi kommer att göra lite andra övningar än slalom och möten...Sedan kommer träningen vara på onsdagar ist, så då kan vi börja gå ändå!

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila bort förkylningen. Kommer inte kunna vara med på morgonträningen i morrn,så då blir det till att ta kunder ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0