Vilken helg!

OJ oj oj, vilken helg jag har haft! Åkte till Umeå med Emma S på torsdags kvällen för att hinna hälsa på Emma O en sväng också. Hon bjöd på god middag och mumsig kaka innan vi stöp i säng. Sedan var det bara att kliva upp med tuppen på fredagsmorgonen för att hinna hämta ut biljetterna till tåget innan vi satte oss på planet.

Väl framme i Linköping så lagade vi mat, shoppade, drack vin, surrade, fikade på mysigt fik, gick ut och dansade, skrattade och hade det jätte trevligt! Har träningsverk i skrattgroparna idag!


Jag hittade den efterlängtade väskan som jag har sökt efter ett bra tag, vad tycks?





Hade P-kort på Indiska, då hittade jag som tur var dom här gardinerna på 20%




Blev helt kär i detta tyg och när jag köpt det så tänkte jag "åh, det ska jag göra en fin klänning av" Sen kom jag på att jag inte kan sy...



Tack för en fantastisk helg tjejer!






Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt :) Och hjälp vilka snygga gardiner, skulle ha hittat något liknande till köket.

2011-03-22 @ 12:24:47
URL: http://lyricsbyemma.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gud vad härligt!!



Indiska har fasen stylat upp sig! Eller så är det jag som har missat dem förr? De har snygga gardiner i varje fall :)

2011-03-23 @ 09:31:49
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz
Postat av: Linda Ericsson

Visst finns det mycke fint i Linköping! Väskan va jättesnygg!! Måste snart åka ner igen, bara bebisen kommer nån gång.. Oj va vi väntar!

kram Linda

2011-03-24 @ 11:01:34
Postat av: Ylva

Men du, fina du. Det är en sån gång du ska utnyttja mig för once in a while! :)Kan inte garantera att jag syr med pur glädje hela klänningen igenom (har ju så rackarns lätt för att klämma in en svart groda här och där när jag blir lite kinkig..)men jag kan, utan att låta stor på mig, sy en klänning. :)Har du modellen klar för dig? Eller är det sådär, lite så, lite så, didtdidtdidt, och lite så? ;)

2011-03-25 @ 23:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0