Snart piggelin

Så tråkigt att vara sjuk och orkeslös, gick och la mig tidigt igår kväll och när jag vaknade efter många timmars sömn så kände jag mig äntligen bättre. Passade på att få lite luft i det fina vädret, gick en skogsrunda med hunden och även katten för den delen. Han följde med hela vägen runt, han tror nog att han är en hund trots allt...

Blir tråkigt nog ingen design och inredningskurs ikväll eftersom jag måste vara piggelin tills i morrn när jag ska jobba. Jag som ville fortsätta på min gungstol, tur det inte är slut på kursen än.


Amos och Krut på promenad




Finväre på altan




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tittade mellan varven på gungstolen och saknade dig. Det kändes lite underligt att den stod där och inte du var där...

2011-03-02 @ 22:20:16
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0