Spillarnas spillare

Vaknade i morse och det var bara att konstatera att jag åkt på en förkylning igen, jag som aldrig brukar vara sjuk har åkt på både det ena och andra.

Idag så städar vi för fullt, igen. Hur skitit kan det bli efter man målat en trapp egentligen?! Har nu målat det sista varvet på trappen med lackfärgen, wohoo! Funderar på att slipa ned den så den ser lite sliten ut också, fick tips att man kunde ta svinto. Har ingen aning om det funkar, men det lär väl visa sig om int annat. 

Ikväll så ska vi tydligen servera på revyn som är här på byn, jag ser mig själv irra runt där och tappar allt jag har i händerna och det blir nog inte bättre av att jag är spillarnas spillare heller...såå det kan bli roligt. Efteråt är det pub så vi stannar nog där en stund också skulle jag tro.


Hittade ett recept på äpple och ingefärspannacotta som jag velat prova länge, hade tänkt att bju på det imorrn så tänkte slänga ihop den nu, så få se hur det nu går.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker att det gick jätte bra! Super snällt att ni ställde upp på så kort varsel, toppen. Jag är nyfiken på trappen.

Kram på er och krya på dig!

2011-03-27 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0