Inte nu heller!

Den här dagen blev inte alls som jag tänkt mig, var så pepp på att kliva upp och vara i stan halv 8 för att träna. Skulle dessutom jobba över till 19 ikväll. I går hade jag min jobbdag till 19 och när jag kom hem så började magkatarren komma, suck! Gick och la mig illamående och det tog inte mer än 2h innan det var dags för första omgången...har inte tid att vara sjuk nu! Har kännt mig krasslig hela förra veckan och var så nöjd över att jag inte behövde vara hemma en enda dag och så kommer det här nu. 

Typiskt nog är vi bara 2st denna vecka så min stackars kollega fick också hoppa över träningen för att hinna ringa runt till alla kunder. Man har fel jobb för att kunna vara sjuk, det är så inte bara en själv som drabbas utan 10-15st till...jaja, inte så mycket att göra åt nu. Det positiva med dagen är att det är strålande sol ute och 7st varmgrader.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är oxå sjuk. Dock inte magkatarr utan en vanlig äcklig magsjuka. Inte kul alls. Krya på dig!

2011-03-01 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0