En mus i mitt hus!

Ikväll gick jag ner i källaren för att hämta spackelspadar när jag kom upp så lämnade jag luckan öppen. Krut sprang upp och ner som vanligt, plötsligt så hör jag ett "piip,piiip" och upp kom han med en mus i munnen! FY! Jag som inte ens är rädd för möss springer upp för trappen och skriker åt A att fånga den! Krut hade kul iaf och jagade och lekade med den, medans A springer runt och försöker fånga den i en plastpåse. Tillslut fick han tag på den och gick ut på altanen för att göra slut på hans lidande. Sen kommer han IN med en trasig påse i handen, en del av musen hänger ut ur påsen och han skriker "fn den gick sönder!" "Vaad gick sönder?" "Musen gick sönder!"





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hu vad hemskt!!



Fast här där jag sitter i tryggheten utan mus i mitt hus så skrattar jag gott. Jag kan ju bara föreställa mig andré fara runt med en plastpåse, och att den gick sönder, jag är inte förvånad på något vis, hahahahha.

2011-03-03 @ 08:55:00
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz
Postat av: Lotta

Vilken fin blogg, nä fy valä för röttern. Jag kan faktiskt se min son fara runt med "mord" i blicken. Kram på dig

2011-03-03 @ 16:36:38
Postat av: Helena

Usch och fy!

Men Krut gör sitt jobb iaf, han har bara inte lärt sig att springa bort med musen...Ni får skaffa bättre plastpåsar, musdödarpåsar!

2011-03-03 @ 17:20:47
Postat av: Annelie

haha, gick musen sönder?! Det kan ju inte hända alla heller. Undrar hur André bar sig åt då :) Dom är ju som ganska hållbara. Möss alltså, inte plastpåsar :)

2011-03-03 @ 22:03:09
URL: http://anneliegurka.blogspot.com
Postat av: Malla

2011-03-04 @ 08:30:42
Postat av: Malla

Död åt alla vidriga möss och råttor! Vidriga små äckel! En trasig mus är en bra mus! :)

2011-03-04 @ 08:32:04
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0