Så grannt!

I dag är det en fantastisk dag ute, strålande sol -4 och vindstilla, kan det bli bättre? Jag skynade mig upp för att göra bort dagens slipning i trappen för att sedan gå en långsväng med Amos, han hade spring i bena som vanligt =) Jag kom på hur bortskämd man är med fina skoterspår att gå i bara bakom knuten, när man bodde i stan så var man ju tvungen att ta bilen för att kunna gå i skogen. Å dagen blev ju inte sämre för min kära sambo hade en överraskning till mig i morse,ska visa er senare :)












Amos ville också kika på utsikten.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka fina och mysiga bilder! Skönt med skogen så nära när man har hund! Kramar

2011-02-13 @ 20:49:27
URL: http://anneliegurka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0