Min Helg.


Helgen har vart mycket bra!

Rykit abborre till middag om Fredagskvällen.


Lördagen spenderades i staden, handlade lite allt möjligt. Vi åkte på Boom och då kunde jag inte hålla mig längre från att köpa denna skönhet.



Köpte även nya handtagspluppar till badrumsmöbeln. 
Kik så grannt det blev! 





På kvällskvisten gick vi på puben i byn, mycket trevligt!

I morse så åkte jag hem till N-ling en sväng. Jag och Mor åkte till en antikäffär, man glömmer att det inte är loppis utan antika saker i butiken. Men fy tusiken va dyyrt allt var!

Vi tog oss även en sväng till Olofsfors, i denna lilla mysiga butik så säljer de allt från små beslag, krokar, spikar till tapeter och färger. Allt som man behöver när man renoverar i gammal stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0