Härliga påsk!

Nu är påsken snart över, fort har det gått som vanligt när man är ledig. Det har varit en toppenhelg, "lugn och loo" och mycket tid för nära och kära.




Vi har varit riktigt bortskämda i helgen, har knappt lagat mat alls. I lördags så var vi bjudna på påskmiddag hos svärfars, sedan var det kalas för hela slanten hos Emma E som fyllde år.

Igår (söndag) så mådde vi som förtjänat, så det blev en lugn dag. Sedan åkte vi och grillade med några kompisar nere på byn. Mycket trevligt, men efter att migränen smög sig fram på kvällskvisten så blev det en ganska tidig kväll. Gick och la mig direkt när jag kom hem och efter 10h sömn kändes det äntligen bättre.


Andreas,Nadja,Ylva och Edvin


Emma och Arvid


Tobbe,Mikael och Emma


Grillning på hög nivå



Aldrig fel med 2 efterrätter, den gula missbildade tar jag på mig ansvaret för...


Idag så har vi staplat ved och pillat oss i naveln, inte fel det heller. Har just kommit hem från A syster som bjöd på smarrig firre. Så ja, bortskämda har vi allt varit.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då måste alltså jag ta på mig ansvaret för den bruna missbildade, och det låter faktiskt värre med nått brunt missbildat än gult... :/



Tack själv!! Trevlig altanpremiär och grillpremiär på sjönäsvägen :)

2011-04-26 @ 09:33:14
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0