På en sekund.

Nu när allt är 100% färdigt så kan jag inte hålla mig längre,måste bara få berätta! Även om många av er redan vet, så finns det nog en hög som inte gör det också :)

Fredag 8/4 väckarklockan ringer och jag är klarvaken. Redo för att denna dag äntligen ska vara över tillslut. Är otroligt effektiv på jobbet, ser till att jag har saker att göra hela tiden. Klippa hår, sopa, fylla handdukar, färga hår,surra med kunderna, sopa,om jag är effektiv som tusan så måste denna dag ta slut fortare. Klockan blev förvånandsvärt snabbt 16.00, tur jag slutar lite tidigare.

Åker hem, tänker, inte tänka...tänker!

Klockan slår 17.00, otrolig långa 40minuter. Telefonen ringer äntligen, då var vi igång! Tänk,tänk smart,inte tänka för mycket, detta måste gå vägen! Är så nervös att jag pinkar på mig snart!

Allt går otroligt bra, nervöst för bra. Många samtal hit och dit, hålla koll på datorn. Ännu en lååång väntan, jag städar hela huset, har världens längsta halvtimma framför mig...DET RINGER! Jag låser in mig på toan, vill inte höra vad de pratar om, jag håller för öronen och tänker "hoppas,hoppas,hoppas"!

Tillslut öppnar A dörren till toan,jag vågar inte titta på honom för då skulle jag få veta det jag har hoppats på i så många veckor nu, allt som jag har gruvat mig för och som jag har drömt om, skulle nu få ett slut. Men skulle det bli ett lyckligt slut?

 Jag ser hans underbara leende och där förändras vårt liv på en sekund. Vår dröm har just gått i uppfyllelse! Vilken känsla!


Ni som inte fattar något av allt detta, så har vi blivit med HUS!!! 








Ett underbart litet hus i Västergensjö på 154m2, 2000m2 tomt och sjöutsikt med egen sandstrand.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är så glad för eran skull :)

2011-04-18 @ 22:09:33
Postat av: Jennie

Grattis! Vad skoj:) Kikade på det när det låg ute på hemnet har jag för mig.



Ser fram emot att vi bli inbjudna till träning...

2011-04-19 @ 06:46:30
URL: http://www.tollarna.se
Postat av: Malla

Jag grinar! Är så otroligt glad för er skull så ni anar inte!!!! Massor av kramar till er!

2011-04-19 @ 15:17:33
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Ylva

Alltså. Jag ÄR en bölapa. Jag vet ju redan, ändå sitter jag här och är nervös igen och blir lycklig med blanka ögon. :)

2011-04-19 @ 18:05:17
Postat av: Elin Sjöbergh

Men nu när vi blir "grannar" kanske vi kan lyckas hälsa på varandra :P

2011-04-19 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0